Wil je onze muziekvereniging ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via deze pagina. Voor jou een kleine moeite, voor jouw vereniging directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden en vrienden dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die muziekvereniging St. Liduina een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?
Heel simpel! Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie wordt gestort op de bankrekening van muziekvereniging St. Liduina. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert onze vereniging daar direct van!

Alvast bedankt!

SponsorKliks, gratis sponsoren!